Monday, August 19, 2013

Van'a Koşmak

Acil cevap bekleyen bir konu aslında bu, eğer müsaitseniz. Bu blogu okuyan, yazan veya ilgilenen herkes koşucu, hemen hemen hepimiz de Avrasya'da belli bir mesafeyi koşmayı planlıyoruz.

Şu ana kadar ben kendim için koştum ama bu sene bir fundraiser yapmak istedim. Bu fikri de bana Rotaryen abim Murat Kaynar verdi. Kendisi Adım Adım ile Runtalya'da koşmuş ve 50.000 TL civarı bir bağış toplamıştı. Bu bağışlar, Van Erciş'te depremden etkilenen çocuklara okul yaptırılması, eğitim birimleri kurulması için kullanılmış-kullanılıyor. Ama hala daha fona ihtiyaçları var, buranın işletme kalemlerinde büyük eksikler var. Murat Abi de bir yıl içinde, hele de aynı proje için ikinci kez bağış projesi yapmanın doğru olmayacağını -bence haklı olarak- düşünmüş, bunu bana teklif etti. Adım Adım'ın başındaki Gülsevim Hnm ile de iletişim halindeyim şu anda.

Biz TUFODER olarak böyle bir şey yapmak ister miyiz? Ben varım, kişisel olarak okeyim ama hep beraber olsak çok daha güzel olur. Ben AA'ya üye olmak istemiyorum, bir topluluk olacaksak TUFODER olalım ama yarattığımız fonları AA üzerinden, bizden daha başarılı şekilde kullanabilecek yerlere aktaralım derim. Gülsevim Hnm, kendi ofislerinde bir sunum da yapmak istiyor. Istanbul'da olanlarla beraber gidebiliriz de.

Bu konuyla ilgili hızlı bir dönüş yaparsanız çok sevinirim.

5 comments:

  1. İstanbul'da değilim o yüzden detayları haber verin ama I'm in! 42km yi böyle bir şey için koşmak çok daha fazla motive eder...

    Viva la TUFODER!

    ReplyDelete
  2. Sinancım i am in too, ama ben 15e kayıt oldum, onun icin ne kadar toplıyabilirim bilemiyorum, ama yapabildigim kadar yaparım of course, ama tshirt de yaptıralım o zaman, tufoder tshirti :)

    ReplyDelete
  3. 15,8 veya 42 koşmak farketmez aslında bir fundraiser'da. O yüzden merak etme Canses.

    ReplyDelete
  4. Geçen sene Avrasya'da AA üyesi olarak TGEV'in 'Van için koşuyorum' projesini destelemek için bağış koşusu yaptım(15K). Yaklaşık 1000 kişiye gönderdiğim mesaj ve mailların 'Aaaa tabiki bağışta bulunuruz,sözüm söz, ayrıca böyle güzel bir olaya giriştiğin için çok duygulandım, tebrik ederim vs.vs.vs' şeklinde geri dönüşleri oldukça fazla, asıl ihtiyaç olan maddi bağış olarak dönüşü ise 10 kişi oldu sadece. AA oluşumu özellikle Yonca Tokbaş'ın sürekli köşesinde bahsetmesi sayesinde isim olarak daha bir bilinir oldu. Buna rağmen insanların ilgisini çekmek oldukça zor. Tufoder olarak girersek daha da akıl karıştırıcı olabilir gibi geliyor bana.Yinede deneyelim derseniz, neden olmasın...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bence kaybedecek bir şey yok. Deneyelim görelim. Bahsettiğim Murat Abi 58.000 TL topladı. Insanlara güzel bi hedef verirsek belki bir yerlere geliriz. Ayrıca para toplayamazsak da kaybedecek bir şeyimiz yok. O yüzden denemekten zarar çıkmaz.

      Delete