Monday, August 26, 2013

Sakız Adası YM ve 10KM

30 Ağustos haftasonunda yapacak işiniz yoksa size mükemmel bi alternatif önerim var: Sakız Adası. Ben de sezonu güzel bir yerde bir yarışa katılarak açmak için etrafta dolanırken bambaşka bir yerden reklamı geldi bu yarışın. Yer güzel, 2 gece 3 gün 165€ tur da var, zaten tatil, enteresan bi alternatif. Ben rezervasyonumu yaptırdım, hatta perşembe öğleden sonra tek başıma arabayla Çeşme'ye gidiyorum, isteyen benle de gelebilir. Ya da isteyen bana Çeşme'deki evini veya bi arkadaşının koltuğunu paslayabilir, henüz kalacak yerim yok.

Rota gayet keyifliye benziyor ama elevation change'ler hakkında fikir edinemedim. Yarı maraton denemek istiyorum ama sıcak mı olur acaba diye de düşünmüyor değilim. Görücez bakalım. Neyse gelmek isteyen benle iletişime geçebilir, sinanko@gmail.com hatırlatmak gerekirse

1 comment:

  1. Bu arada perşembe akşamı Çeşme'de kanepesinde uyuyacak biri arıyorum. Siz o kişiyseniz veya o kişiyi tanıyorsanız ve söylerseniz çok sevinirim.

    ReplyDelete