Friday, September 21, 2012

Koşu Teşkilatı


Lastik Pabuç Koşu Teşkilatı - Turistlerden Pek Hoşlanmıyoruz from Lastik Pabuç on Vimeo.
Dün uzun bir günün ardından, koşmaktan çok meraktan, altta yazdığım Lastik Pabuç'un koşusuna gittim. Nedir ne değildir görmek, takibe değer mi değil mi bilmek için. Ve baya da şaşırdım.

En başta koşular Nike'ın desteği ile gerçekleştiriliyor. Hem Nike hem de Lastik Pabuç, işin görsel ve tanıtım tarafını iyi kotaran insanlar. O yüzden de bu projenin farklı olmasını beklemiyorum, hatta mesela bugün bakınız Blank Mag'de koşunun fotoları var. Viral tarafı güçlü olacaktır koşuların.

Koşu tarafı... Tamam çok güçlü değil. Biraz doğaçlama bir 4.5 km koştuk. Çoğu benim günlük koştuğum parkur olan Galata-Unkapanı köprülerini kapsıyordu ama oradan Şişhane'ye çıkan yokuş sağlamdı, hakkını verelim. Koşu Otto'da bitti, biralar ve pizzalar şirketten. Insanlar güzel, kafalar rahat, mutlu. Yıllar önce NY'daki Niketown'da ödeme sırası beklerken bir anda akın akın gelen koşucuları görmüştüm ve ciddi şaşırmıştım. Bu da biraz ona benziyordu, onun daha "dude" hali. Yarış haricinde toplu antreman yapma hissi de baya güzelmiş. Ilk defa Unkapanı köprüsünde balıkçıdan çok koşucu gördüm.

Karaköy'de sokakta beraber ısınma yapmak, koşudan önce lahmacun yemek, stilin koşmak kadar önemli olması, işin dalga tarafı pek alışık olmadığımız ama dozunda kaldığı sürece güzel şeyler. Bir tek bunu koşmak tabi ki kimseyi koşucu yapmaz ama zaman-nabız-mesafe-amaç-kan-ter-gözyaşı derken işin keyif tarafını hatırlamak ve sosyalleşmek için süper bir fırsat. Istanbul'daki TUFODERlere çağrımdır diyebiliriz, haftaya perşembe beraber katılalım.

No comments:

Post a Comment