Monday, May 20, 2013

Çayırova Yarışı

Merhaba sevgili TUFODER camiası,

Bir süredir sessiziz, bu aralar heralde aramızda pek fazla yarışlara katılan olmadığındandır diye tahmin ediyorum. Kendi adıma Avrasya'dan sonra gelen motivasyon düşüklüğünü yeni yeni üzerimden atıyorum. Hazır bunu atmışken de ufak ufak yarışlara katılayım dedim. En yakın yarış, bu pazar günü koşulacak Çayırova Yarışı. Hem 10K var, hem de yarı maraton var. Ben karar veremedim hangisine katılacağımı, bakıcam yakın zamanda. Ama hem Istanbul'a yakınlığı hem de motivasyon açısından pazar günü orada olmayı düşünüyorum. Gitmek isteyenlerle beraber birşeyler ayarlayıp gidebiliriz. 

Bu arada yakın bir süre sonra sizlere bir fundraiser projesi ile geleceğim. Henüz kesinleşmediğinden dolayı detayları vermiyorum ama önden bir teaser vereyim istedim. Avrasya'da böyle bir projeye katılmak ister misiniz?

Herkese güneşli günler boş koşular

S

5 comments:

  1. Bu arada ben yarı maratonu kayıt oldum gençler, gelmek isteyenlerle beraber gidebiliriz

    ReplyDelete
  2. Sinan Merhaba, yazını cevapsız bırakmayayım istedim:) geçen haftalarda Bozcaada 10k'de ilk yarışımı gerçekleştirdim. süpper bir deneyimdi! yaşasın koşabilmek ve yaşasın koşmak diyorum:) çayırova'nın takvimini ilk orada gördüm ama sanırım antremanları buralarda yapmak daha elverişli.. ankaradan gidip gelmek insanı inanılmazzz yoruyor:) bundan sonrakı hedefım ıstanbulda geyık kosusu, ardından AMSTERDAM!! sonrasında ise Avrasya... oralarda bir koşayım dersenizseve seve katılırım:)

    Sevgiler
    Funda

    ReplyDelete
  3. 1) Dostum başarılar şimdiden.. back to basics her zaman daha iyi dönmeni sağlar bence :) alt yapı da sağlam olunca, eminim basıp geçersin(bu arada hala beraber yarı koşamadık dimi, yuh bize)

    2) Funda tebrikler, nice koşulara nice başarılara..
    bu haftasonu anca sizlere Bodrumda yapacağım bi 35-40km lik bisikletle manevi olarak eşlik edicem :)

    3) Avrasya'da varım galiba ya.. bi 42 eziyetini bu sefer yapıcam galiba kendime... şöyle bi 4-5 saat, öldürün de bi adım daha atmayayım diyecek moda gelesim var gibi :))

    4) Bodrum'da hava ısındı bile, anca sabahları koşulacak gibi ama o koşular da hiçbir şeye değişilmez herkes uyurken.. :) tatile gelip araya koşu sıkıştırmak isteyen olursa haber versin :)

    not: niye madde madde bilmiyorum
    :))
    iyi koşular herkese
    sevgiler

    Efe

    ReplyDelete
  4. Bu arada Amsterdam 20 Ekimdeymiş, yani bayram tatilinin son günü. Maalesef gelemiyorum demektir, çok da istiyordum. Neyse başka bir hedef koyarız önümüze. Bu senenin son geyik koşusu da 6 ekimdeymiş, ona gideriz zaten. Ya aynı gün ya da o aralar Darıca Yarı Maratonu var galiba. Eymir vardır bir yerlerde ama bulamadım tarihini

    ReplyDelete
  5. ben bayadır bakmıyorum, kaçırmışım yazıları. genel olarak koşu olayına ara verip biraz daha başka alanlara kaydım, hem koşu, hem pilates&yoga gereksiz şekilde kilo verdiriyor bana. ama yine de yarı maraton her türlü koşarım gibi geliyor :))). çayırovaya gelemem ama sonraki yarışlarda haberleşelim. sinan başarılar, funda tebrikler, efe öpücükler! hahah :) tuğçe!

    ReplyDelete